UMNO ADALAH SEBUAH PARTI POLITIK YANG BERJUANG MENDUKUNG CITA-CITA KEBANGSAAN MELAYU DEMI MENGEKALKAN MARUAH DAN MARTABAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

BERSATU - BERSETIA - BERKHIDMAT

Selasa, 8 Februari 2011

ANDAI SHUHAIMI DIDAPATI TIDAK BERSALAH???


Si Penderhaka Shuhaimi Sri Muda telah hadir ke Mahkamah Seksyen Shah Alam semalam bagi proses pendakwaan kerana menyerbarkan artikel menghasut dalam blognya.  

Shuhaimi diiringi dengan lebih kurang 20 orang pengikutnya termasuk Nurul Izzah, Azmin Ali dan Yaakop Sapari.  Shuhaimi mengaku tidak bersalah dan diikat jamin sebanyak RM8000.00.  Sebutan kes akan diadakan pada 28 Mac ini.

UMNO Meru berharap agar hukuman seberat-beratnya untuk sesiapa sahaja yang melakukan sebarang usaha untuk menghasut, atau menderhaka kepada Tuanku Sultan Selangor.  UMNO Meru berkeyakinan tinggi andai Shuhaimi terlepas dari hukuman, maka akan lahirlah ramai penderhaka-penderhaka spt Shuhaimi ini.  

Jangan diberi ruang walau sebesar zarah kepada golongan2 anti Kesultanan Melayu!!!

Daulat Tuanku!!!

1 ulasan:

kejora berkata...

CETTT...POOOOOORAHHHHHHHHHHHH.. MEMPERTAHANKAN KESULTANAN MELAYU KONON.. PORAHHHHHHHH CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT... HAPRAKKK BLAH LA... JUAL SULTAN DEMI SURVIVAL.. PORAHHH BANGKAI..