UMNO ADALAH SEBUAH PARTI POLITIK YANG BERJUANG MENDUKUNG CITA-CITA KEBANGSAAN MELAYU DEMI MENGEKALKAN MARUAH DAN MARTABAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

BERSATU - BERSETIA - BERKHIDMAT

Isnin, 17 Januari 2011

SALAM PERJUANGAN DARI UMNO MERU ONLINE


SALAM PERJUANGAN DARI UMNO MERU ONLINE KEPADA ANDA SEMUA.  MOHON TUNJUK AJAR ANDAI SEBARANG KESILAPAN MAHUPUN KEKHILAFAN DARI PIHAK KAMI.

SEMOGA BLOG INI DAPAT MENYALURKAN MAKLUMAT DUN MERU KHUSUSNYA KEPADA PARA PEJUANG MAYA, PEMBACA DAN RAKYAT YANG SAYANGKAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARANYA..

SALAM PERJUANGAN!!!

5 ulasan:

MALAYSIAN UNITED berkata...

Salam tuan.. blog tuan sudah kami link di dalam blog kami... Salam perjuangan.. Terima Kasih

Alhamdulillah berkata...

Salam Perjuangan

Tahniah dari Sungai Rapat Online

sahabat gunung berkata...

Salam tuan.. blog tuan sudah kami link di dalam Sahabat-Gunung... Salam perjuangan buat UMNO Meru, terus berbakti moga Selangor Selamat dari Pakatan Haram ....

Wong Pencen berkata...

Pada peringkat awal begini saya terpanggil untuk memberikan peringatan agar pengendali laman blog UMNO Meru ini menjauhkan beberapa perkara.

1. Jauhkan dari membuat FITNAH dan turut menyebarkan FITNAH. Menyebarkan FITNAH termasuklah menyenaraikan laman-laman blog yang memaparkan FITNAH sebagai sahabat.
2. Jauhkan dari penggunaan bahasa dan ungkapan lucah, kotor dan kasar. Perjuangan mengekalkan maruah dan martabat AGAMA, BANGSA DAN NEGARA tidak akan menempa kejayaan dengan penggunaan bahasa sedemikian.

Kedua-dua perkara di atas, sekiranya gagal dijaga akan menjatuhkan maruah Puan Hajjah dan Tuan Haji yang gambarnya dipaparkan di laman blog ini.

Tanpa Nama berkata...

SALAM ZIARAH TUANN..DLM SELAMAT DTG KE DUNIA BLOGGER. PERJUANGAN DLM ALAM MAYA NI MMG PENUH CABARAN. JGN SEKALI2 BERUNDUR KETIKA MEREKA MENYERANG. TETAP HATI DAN IMAN. INSYALLAH SEMOGA PERJUANGAN KITA SEMUA UTK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA DI REDHAI ALLAH S.W.T...

BALUN TETAP BALUNNN YEHAAAAAAA!!!